vrijdag 30 maart 2012

Week 31


Deze week werden er heel wat teksten gemaakt. Je mag gerust tot in de klas komen om ze even te lezen, hé!

Er werden ook wel wat rekenpakketten en taalwerkjes afgewerkt en eigenlijk vrij weinig nieuw opgestart.

Op maandag en dinsdag nam ik nog een aantal kinderen bij mij om individueel een aantal testjes mondeling te doen voor de evaluaties. Deze keer is het weer een doelenrapport waarop de doelen die jouw kind bereikt heeft cursief gedrukt zijn. De doelen die nog niet cursief staan moet jouw kind nog bereiken. Dat wil ook zeggen dat we daar al mee bezig zijn of nog moeten doen. Uiteindelijk is het nog 3 maanden school. Hou vooral rekening met de werkpuntjes die je achteraan kan vinden.

Op donderdag en vrijdag was Rosanne in de klas om ons te leren kennen want na de vakantie ben ik een aantal weekjes afwezig door een operatie aan mijn rechterhand. Af en toe zal je me wel op school tegenkomen omdat ik ook kindjes heb op de Kolibrie, hé! Ook zal ik nauw contact blijven houden met Rosanne voor de klas een beetje op te volgen. Als jullie vragen hebben kan je deze aan Rosanne stellen of mag je mij daar ook altijd over mailen.

Deze namiddag komt er nog een duivenmelker in de klas om onze laatste vragen over de duivenmelkerij toestanden toe te lichten. We kijken er alvast naar uit.
Na de vakantie zullen we werken rond vliegtuigen, alles wat kan vliegen, lucht,… alles in het thema van de vliegweek in Temse. Breng gerust alles mee wat je hebt rond vliegen en vliegtuigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten