maandag 14 januari 2013

Onze stagiair, Veerle


Beste ouders,

De komende twee weken kom ik stage doen in de klas van je zoon of dochter.

Wie ben ik? Mijn naam is Veerle De keersmaecker en ik zit in het laatste jaar van de opleiding Bachelor Lager Onderwijs te Mechelen.

Het Freinetonderwijs is een nieuwe ervaring voor mij. We mochten van de Hogeschool vrij kiezen en ik was toch benieuwd hoe het er aan toe gaat in een Freinetschool. Dankzij jullie kinderen weet ik al goed de weg in de klas en ze vertellen me graag wat ze allemaal moeten doen.

Als mijn stage gedaan is vertrek ik voor 4 maanden naar Noorwegen op buitenlandse stage. Daar ga ik weer kennis maken met een andere manier van lesgeven.

Momenteel zijn we over de Oertijd aan het leren en volgende week gaan we al naar het museum. Wat er nog gaat komen is voor mij een even grote verrassing als voor de kinderen!

 

Ik kijk er al naar uit.

Het worden twee toffe, leerrijke weken!

 

Groeten,

De keersmaecker Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten